Skadeglädje

Ja, det är den enda sanna glädjen det! Fy fan va glad jag är över att jag inte står dyngsur och huttrar på festivalen, Istället ligger jag i sängen och myser med min kärlekskranka katt, mycket bättre kan jag lova! :) Igår hade jsg däremot en fruktansvärd ångest när jag kom hem från jobbet och stallet. Det blev inte 20 år i rad på Hultsfred :( Men just idag gör det mig faktiskt ingenting, för fy fan va kallt och jävligt det ska vara nere vid sjön.

Tror nog egentligen att det bara är bra att jag inte går, för jag har varken råd eller någon att gå med, plus att det påminner liiite för mycket om svunna tider. Sånt som jag helst av allt bara vill glömma (men som jag säkerligen aldrig kommer att glömma. Första kärleken kommer alltid att vara speciell, även om det gått åt helvete så komemr man att minnas det för att det var första gången. Det tror jag iaf.)...


POSTAD AV: Tia

2011-07-14 @ 21:26:04

ja, fy för att stå i regn under en spelning xD skönt ändå att ligga hemma och undvika att bli sjuk! nog för att jag antagligen hade kunnat tänka mig det (om några riktigt bra spelade - som det var senast jag var iväg på konsert :D). kram!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar