kan inte sova...

Hur jobbigt är inte det? Ska upp tidigt imorgon och köra mamma till sjukhuset så lite sömn vore ju inte helt fel. Men är jag trött? Näe. Har så löjligt ont i kroppen att jag inte kan sova och värktabletter hjälper inte. Så imorgon ringer jag massören! Undrar vad jag egentligen lyckades med när jag stupade i skogen? Gör verkligen jätteont att sätta sig upp eller lägga sig ner - ja, kort och gott allt som innefattar någon som helst aktivitet i mag- och ryggmuskler. Trodde först att det var träningsvärk, men skiten gör inte träningsvärks-ont utan den gör ont-ont, slitit-sönder-muskel-ont. Inte så nice. Nu önskar man verkligen att Tobbe hade varit här och pussat på mig. För ligga vaken på nätterna ensam är verkligen inte något jag tycker om (och jag ogillar det änny mer när det inte finns något att se på tv).

Tobbe och jag på Gotland, vi hade det verkligen helt underbart :)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar