Strömsholm

Äntligen hemkommen från en dag i Strömsholm med HBR. Var en trevlig dag som spenderades med Mamma och Ellingtons matte Hanna:) (dock kunde ju halva bussen stannat hemma...). Köpte Lottas 5:e flugtäcke och jag ber till alla jävla täckesgudar som finnas att det här ska vara THE ONE! Blev ett Buccas Buzz-off full neck. fan 1000:- Så blir liiite sur om det inte passar. Dessutom är helvetet babyblått, jag hatar babyblått på fuxar. Däremot älskar jag brunt på fuxar, en kombo som jag  HATADE PASSIONERAT för så sent som 2 år sedan:P. Hade egentligen velat att täcket skulle vara beiget = smutsfärgat = inte tvätta så ofta ;). Men vem vet? Snart kanske jag älskar babyblått på fuxar...

Nu har hon iaf ett vitt-, ett beiget-, ett brons-, ett äppelgrönt- och ett babyblått flugtäcke. Är i princip bara ett rosa eller lila som fattas för att regnbågen ska vara komplett ;)
Nu väntar sängen, efter 22 timmars vakenhet = grinig Sofie. Natti!


POSTAD AV: Maria Johansson

2011-06-05 @ 23:57:31 | http://dressyrsnack.wordpress.com/

sv: Det kan jag verkligen tänka mig! =)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar