Vårt kök :)

Inrednings-Tobbe har varit i farten och börjat "möblera" vårt kök. (Eller, det är inte vårt än eftersom att Jojje inte flyttat ut ännu, men SNART)

Vår "nya" arbetsbänk. Här stod tidigare micron och kaffebryggaren.

Min bänk fick flytta med till lägenheten :) Det kitchiga som syns på micron är mina tyggrönsaker från Ikeas barnavdelning. Haha, jag kommer aldrig att växa upp, men mamma tyckte vi skulle ha dem så att "vi alltid hade lite fräscha grönsaker hemma" ;) Ska ta bättre bilder på dem nästa gång jag är hemma :).

Måste bara hissa Ikeas "skruvaffär". Ni vet den där man kan plocka ihop skruvar och sånt som man behöver (brukar ligga avsides vid kundscervice typ)? Alla pengar de tjänar där går oavkortat till Rädda Barnen, DET är bra, så vi skänkte några kronor extra när vi köpte beslag till mina extra hyllplan ^^,


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar