Billigt är inte alltid bäst...

Nej, det är det verkligen inte...

Tänkte att jag skulle passa på att ta en sväng i ståsolariet nu på morgonen när det är halva priset (skit dyrt annars). Sagt och gjort. Dock så kanske jag kunde funderat på varför 4 minuter i vanliga fall kostar 20 spänn... Gjorde jag det? nej, jag betalade snällt 30 kr för att sola i 12 minuter...
De första tre minuterna var inga problem, men sedan... Jäklar i havet vad varmt det blev när halva tiden hade gått! Fick pressa mig igenom de sista sex minuterna eftersom jag var för snål för att gå ut. Kom dock ut efter 12 minuter med världens färg, vätskebrist, svetten rinnande längs med ryggen och lite lätt svimfärdig.. Haha, jag får skylla mig själv!
Har för länge sedan även hört på ryktesvägar hört att ståsolarierna ska vara mer effektiva, men trodde jag på det? nejnej! Jag körde med en inpackning igår som gör att färgen fortsätter att djupna i 48 timmar. Men räckte det för mig? Absolut inte, idag marinerade vi med Hawaiian Tropic Tanning Oil... Det tillhörde kanske inte en av mina mest clever ideer..
Men vafan, snygg färg har jag nu i alla fall! ;)
Nu ska det packas, därefter ta en välbehövlig dusch för att sedan bege mig mot tåget. :)
Ha en bra dag allihop!
Pussokram
Just det... Det snöar i Hultsfred. Förbannade pisshåla....


POSTAD AV: Erica

2011-03-29 @ 11:16:33 | http://camillaerica.blogg.se/

"Fick pressa mig igenom de sista sex minuterna eftersom jag var för snål för att gå ut." Hahaha, helt rätt!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar