FÄÄRDIG!

Hallelujah!ÄNTLIGEN är läsperioden from hell över! Kan inte ens beskriva hur otroligt skönt det är:)

Kändes faktiskt riktigt bra på tentan idag, kunde 9 av de 11 teorifrågorna riktigt bra, de andra var jag lite osäker på. Räknedelen gick över förväntan. slutförde i alla fall 3 av 5 räkneuppgifter och känner mig väldigt säker på att även det gått bra.
Helt underbart att det ÄNTLIGEN har börjat lossna för mig med plugget.
Att det nu stundar en veckas ledighet firade jag och älsklingen med att hämta ut mitt körkort, ta en sväng på stan och äta lunch på Subway.
Köpte inte så mycket, ett par glajor och lite örhängen.
Det är lite komiskt, jag brukar börja leta solglasögon i Mars, varje år utan något som helst resultat förens tidigast i juli.
Vad hände idag? Jag gick in på H&M, hittade ett par glajor direkt. Givetvis köpte jag dem. Sedan gick vi till Indiska och vad hittar jasg där? Ett par ÄNNU SNYGGARE glajor. Köpte dem med och lämnade tillbaka dem från H&M :P haha.
Hellre att jag hittar för många än för några glajor ;)
Nu ska jag packa det sista innan jag får åka hem till min underbara familj och älskade djur.
Puss&Kläm på er!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar