Fan :(

Ja det blev en kort massage det där... Eller för att inte ljuga - det blev ingen massage ALLS. Min massör hade glömt mig :( Så jag får boka en ny tid snart igen, faaan.

Men det är inte det värsta... Min älskade pärla är fortfarande halt, inte jättehalt men samtidigt inte så ohalt så att hon bara markerar då och då... Bara halt... Mitt älskade hjärta, jag tycker så synd om henne! Hon går in på tredje månaden som halt nu....
Fattar fan inte vad det kan vara! Första hältan kom av att hon var så sulöm, det kan det inte vara nu, hon har ju en plastsula! Och inte heller kan det va hennes skavsår, för det lilla såret kan inte åstakomma en så markant hälta...
Vill ju inte behöva åka iväg med henne igen! fan fan fan fan fan fan FAN FAN!
Nu ska vi testa att gå med henne 5 min morgon o kväll i ridhuset så hon får lufta såret och så att det förhoppningsvis ska läka inifrån...
haha nu ringde min massör :P Ska på massage nu ^^


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar