Ny frisyr :)

Passade på att gå och klippa mig idag eftersom att det va drop in på Zic Zac där jag brukar klippa mig. Klippte bort 15 cm på håret. Hallå, fattar ni eller? JAG klippte av mitt långa hår! är så sjukt nöjd. Det känns helrätt!

Nya frissen!


Ska snart upp till stallet för sista gången den här veckan... usch, känns inte alls kul, vill stanna kvar hemma och bara pussa på Lotta. Skulle verkligen kunna ha en vecka till ledigt för att vila upp mig.
Jag är faktiskt ganska imponerad och stolt över mig själv. Jag tog mig igenom världens hemskaste period på JTH. 137 % studietakt, ca 20 hp (normalt sett 15 hp/ period) PLUS ATT JAG TAGIT KÖRKORT! Fan va nöjd jag är!


POSTAD AV: Tobias

2011-03-28 @ 22:04:05

Jag är också imponerad och stolt över dig hjärtat! <3

POSTAD AV: Henny :)

2011-03-29 @ 09:12:42 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Va fint håret blev! :)

Och skönt att lotta börjar bli bättre :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar