Sjuk...

Ja... rubriken säger det mesta tror jag...
Ligger fortfarande hemma och är sjuk vilket inte är ett dugg kul kan jag lova!
jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu, för om exakt en vecka har jag min första tenta.
Just nu vet jag inte riktigt hur mycket jag orkar bry mig om tentorna. Har lämnat in alla inlämningsuppgifter nu i helgen. För mig känns det nästan viktigare än själva tentorna, vill verkligen inte få sånna saker efter mig i skolan.
Stora ljusglimten som får tiden att gå just nu är att få åka hem till Lotta den 22/3. Nu går hon äntligen i sin stooora hage igen och livet går mot de normala, så om bara hennes puls försvinner är det fritt fram för igångsättning :D .
Saknar henne fruktansvärt mycket när jag är i Jönköping. <3
Min prinsessa :)

Nähe... nu är det dags att återgå till tentapluggandet, Byggfysik med materiallära (mer spännande än så är inte livet just nu).


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar