Våååååår

Vaknade av något mycket trevligt idag på morgonen, nämligen solen! De senaste dagarna har det bara varit skitväder i Jönköping, grått, mulet och regn. Med andra ord inget vidare mysigt vårväder.

Jag älskar solen, den är mysig, man blir pigg, det blir varmt och sist men inte minst: man blir BRUN! Jag blir så sjukt peppad att komma igång och träna när det är bra väder. Ännu ett plus med dagen är att jag är feberfri (okej, halsontet har kommit tillbaka, men det är skitsamma).
Fast med våren kommer även min pollenallergi, så jag borde kanske inte tycka om våren... Det jobbiga är att allergin ger sig till känna tidigare och tidigare för varje år, i år fick jag första känningarna 1 mars. Det är fan inte kul alls.
Borde egentligen inte sitta här och skriva, borde tentaplugga, 6 dagar kvar till första tentan och 7 till andra. Men jag kände för att sätta mig här, har verkligen lämnast in ALLA inkämningsuppgifter nu, jag känner mig flera kilo lättare. :)
Tänkte att jag skulle ta tag i mitt nyårslöfte på riktigt efter tentorna, nämlige beach 2011 (eller rent allmänt att tappa ett par kilo och komma i form). För den senaste tiden har mitt och Älsklings nyttiga liv inte gått sådär jäkla bra... Vi har ätit pizza två dagar i rad, nästan så man skäms! Men så fort jag blir frisk ska det bli ändring på det!
Nu måste jag sätta igång o plugga, Organisation, ledning och förändring på dagen samt Byggfysik med materiallära ikväll... urkbulle på det...


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar