Feels good!

Har lyckats klämma in extra mycket häst nu när jag är hemma :)

Idag har jag haft stalljour, mamma har ridit lektion för Meg. Jag har ridit Dippe och Louise har ridit lektion för mig. Imorgon så ska äntligen Agneta rida Lotta. Ska bli jättekul att få lite hjälp o se vad hon har att säga. Var trots allt 4 månader sedan hon satt på hästen sist. Därefter ska jag följa med Hanna (och förhoppningsvis hennes dotter Lovisa) ner till Sinnerstad ridcenter för att titta på deras nykastrerade hingst Hilton. Han är där på typ utbildning inför 3/4års testet om jag inte missminner mig. Därefter ska mamma rida ännu en lektion för Meg och sedan ska jag rida Ellington. Shit va kul det ska bli :D.
Dippe var fruktansvärt fint idag. Tror det var bästa ridpasset hittills. Det är inte samma häst nu som när jag red honom första gången i Februari. Han har en helt annan inställning till arbetet nu, han vill verkligen göra rätt och försöker hela tiden göra rätt fastän han är trött. Är riktigt kul när man kan se att arbetet man lägger ner faktiskt ger resultat :D.


POSTAD AV: Erica

2011-05-07 @ 22:00:46 | http://camillaerica.blogg.se/

Ja, visst är den! Den kostar 299 kr, 269 kr med studentrabatt ;)



Här finns den:



http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/club-l-714/rosalie-lace-dress-714157-4/

POSTAD AV: Maria Johansson

2011-05-08 @ 10:34:53 | http://dressyrsnack.wordpress.com/

Sv: Men ÅH vad glad jag blev nu! KUL att man kan hjälpa folk och vad kul att du skriver, det är ju ett kvitto på att det vi skriver faktiskt KAN hjälpa någon :D Hoppas att vi kan ge tips om något annat i framtiden, eller få tips av dig kanske, vem vet?! =)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar