hjärnstillestånd

min hjärna har verkligen stängt av helt just nu. Sitter och väntar på att mamma ska bli klar så att vi kan åka till stallet. Hon ska rida lektion och jag ska rida Ellis. Ska bli riktigt kul att rida honom, har ju inte ridit honom på typ 2,5 månad så ska bli kul o se hur mycket han har utvecklats sedan Håkan var på honom.

Tycker att det är så fruktansvär jobbigt att planera in saker på eftermiddagen. Man går upp på morgonen och gör det man ska, sedan känns resten av dagen bara som en jäkla transportsträcka för att man ska fågöra det man planerat. Nu är väl inte det här ett problem fr en del. men JAG tycker att det är jobbigt. Som igår t.ex. Vi hade stalljour = 4 vändor till stallet på en dag... Inte allt för kul när man liksom inte hinner göra något alls hemma. Fast å andra sidan kan jag ju nästan inte göra något hemma eftersom att jag inte har något direkt liv kvar här i Hultsfred.
Bitter? mhm... en aning ibland kanske... Känns som att det finns så mycket idioter runt omkring här hemma. Eller är det de som är normala och jag som är dum i huvudet? usch... mår inte braav att spekulera över sånt här...
Något annat mindre kul för stunden är att allt björkpollen har kommit. Fy helvete, sånt borde vara olagligt. HATAR att vara allergisk.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar