pluggpluggplugg

Efter gårdagens fiasko på tentan som jag (hör och häpna) faktiskt redan kommit över fortsätter mitt pluggmarathon. Och då har jag ju givetvis mina egna rutiner..

Jag börjar alltid morgonen med att försova mig en timme eller två. Därefter går jag upp, svär lite över att jag inte vill plugga och inte vet vad jag vill äta till frukost (idag var en sådan dag. Jag visste inte vad jag ville ha för pålägg på ICA så jag gick till skolan och köpte en färdig macka istället. bombam, problemet löst). Därefter sätter jag mig vid datorn för min mentala uppvärmning. Den innefattar ca 1 timme av det nördigaste spelet ever : Farmville och 6 bloggar (dressyrsnack, dressyrmupparna, Henny, Erica, Sofia och Kissies).Sedan kollar jag Pingpong tusen gånger eftersom att jag fortfarande väntar på kommentarer till mitt utkast på min rapport.. Som jag har slutinlämning på näsa vecka... Kul. DÄREFTER börjar jag inte plugga. Jag sätter på en film, mina pluggfilmer Harry Potter. Haha, jag har dem på JÄMT, kollar minst på tre Harry Potter filmer per dag i brist på annan sysselsättning. Sedan förbannar jag mig själv lite över att Tobbe och jag har det så stökigt i lägenheten (städning är inte vår prio 1 under tentaperioden, men idag ska vi faktiskt tvätta *klappar mig själv på axeln*). Efter det blir det en sväng till på facebook, lite funderingar över dagens mat och SEDAN börjar jag plugga (med snigelfart dock, men jag pluggar).
Nu är nog min uppvärmning slut (likaså min Harry Potter film) så NU ska jag börja plugga (lite drygt 2 timmar efter vad jag faktiskt hade planerat).


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar