Sommarjobb!

Är så jäkla glad! Har säkrat minst 4 veckors arbete på Skanska Asfalt :D. Haha, det är jag och alla gamla gubbar i sommar :P. Lär dock få en fin bondbränna... Ska ha "riktiga" arbetskläder... Men det räddar solariet ^^,

Firade sommarjobbet med en lunch på kina med mamma och sedan så fick jag en jättegullig regnrock (slänger upp en bild imorgon :) )
Har precis varit och solat med mamma, måste ju passa på när det är nya rör. Då står det så fint att "Det är nya rör i solariet, sola kortare tid.". Jo men vad gör jag ? Givetvis lägger jag i 20 kr extra. Haha, är inte ett dugg förvånad, vill ju liksom få bra valuta för mina pengar :P .  Ska nog smörja in mig så brännan håller i sig och kanske plugga lite? Eller.. plugget skippar jag kanske,... Vi får se helt enkelt :)
Lotta har i allafall gått sin första dag på Megs kurs. Nyttigt för pedanten Sofie att se någon annan trycka på knapparna på Lotta, och jag behöver ju pengarna. Imorgon ska Lotta få bli filmstjärna ;) vi ska rida lite utan grimma så Meg kan lägga ut en film på hemsidan med min fantastiska häst:P.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar