svimfärdig

Ibland är det nästan så att jag själv undrar vad jag håller på med. Igår så skulle vi på fadderföretagsmöte me Peab här i Jönköping.. Kan säga som så att mötet inte blev långvarigt för mig...

Kände redan på morgonen att jag inte mådde kalasbra, men tänkte inte mer på det... Förens vi kom till Peab.. Hela världen snurrade, jag var helt svimfärdig och spyfärdig. FINT! Var tvungen att smita hem i pausen på mötet, mådde så fruktansvärt illa... Hängde dubbelvikt i alla rabatter från Peab ut till stora vägen med min lilla lunch halvvägs upp till öronen. Inte spec nice alls... Lyckades iaf mer eller mindre krypa till Ica Maxi där Tobbe väntade. Jag kunde knappt gå rakt, vinglade som fan, snubblade och höll på att ramla mer eller mindre hela tiden, folk som sett mig måste ju fasen trott att jag var full. Drack en cola på Maxi och fortsatte att krypa hemåt mot soffan.. Där spenderade resten av min dag...
Så man kan säga att gårdagen var en riktigt kalkondag. Fy fläen för sånt.
Har inte varit riktigt lika dålig idag, men har inte varit bra heller...


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar