uttråkad...

Ja... bloggen är som ni kanske märkt inte prio 1 judst för tillfället, har en massa andra saker som måste göras !

Just nu är det tentaplugget som är nr 1 på listan. Usch och fy på det, men jag måste sätta en av tentorna nu för att inte behöva plugga ihjäl mig till omtentaperioden v.33. Förutom det så ha jag börjat flytta in hos Tobbe (typ iaf) och nästa vecka ska jag tömma min lägenhet eftersom att jag flyttar hem över sommaren.
Ska bli så fruktansvärt skönt när den här läsperioden är över!
Ska  slänga mig på tåget hem på lördag em och rida två hästar :D Ska först och främst rida igenom Lotta och sätta lite programdelar och sedan ska jag rida igenom Dippe åt Louise. Vi ska vara med på klubbisen som är hemma på söndag, haha, har inte tävlat på över 1 år:P Men jag vill testa och bara se hur vi ligger till formmässigt:) Ännu roligare är att dommaren som dömmer är samma dommare som dömde Lottas och min första tävling för snart 3 år sedan. Har inga höga förväntningar, jag har inte ridit på över två veckor och rider ju nu för tiden bara två ggr/vecka typ... Men man får passa på när det erbjuds att rida för bedömning :)
Min finaste prinsessa på sommarbetet förra sommaren <3


POSTAD AV: Henny :)

2011-05-24 @ 21:38:20 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Åhh va söt hon ser ut i den lilla dräkten =) Rosa och allt!

Lycka till på tentorna, och på dressyren!!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar