det är svårt..

Det är JÄVLIGT svårt att veta vilka tvkanaler man har ibland. Kan ni känna känslan när ni verkligen ställt in er på att se ett visst program eller en viss film? Så pass att man bunkrat upp med massa gott får att slå på tvn och inse att man inte har den jävla kanalen.

Så är det för mig nu. Och jag är bitter. Jävligt bitter. Här har jag bunkrat upp med Vinetta glasstårta, popcorn med cheddarsmak och slagit på stort och bytt ut den vanliga julmusten mot lagrad julmust från systemet. Detta för att slå på tvn för att kolla först på New moon och där efter Eclipse. Men inse ATT DEN JÄVLA KANALJÄVELN HAR VI INTE. Såååååå himla bitter. Riktigt bitter just nu. Bittermandel är inte ens i närheten av hur bitter jag är nu. Mysmaten till filmen får fan bli arg tröstmat istället.
En liten ljusglimt i mörkret är att jag nu i alla fall är klar med julklappspysslet. Känns gött. Jävligt gött.


POSTAD AV: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

2011-11-17 @ 19:44:29 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Schabraket 749, huvan 540 och frakt 103 kr, så inte så jättefarligt ändå :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar