Färdig!

Inte bara med en sak, utan med TVÅ grejor faktiskt! Inlämningsuppgiften i byggnadsmekanik är helt klar, så när som på att min bild till uppgiften ska snyggas till lite.

Men det jag är mest stolt över att vara klar med annars är mitt första virkprojekt! En halsvärmare i alpacaull. Typ en tubhalsduk, fast den går bara ett varv runt huvudet istället för två. Inte för att det i sig är någon stor grej, tror bara den tog 10-20 timmar att genomföra. Men ändå, jag har åtagit mig ett projekt, och jag har slutfört det. Det är faktiskt en stor grej för mig. Vanligtvis brukar jag tröttna någonstans mitt uppe i projektet för att sedan några månader senare antingen slänga skiten eller låta mamma städa undan det i någon garderob. Men inte den här gången!
Så nu ska jag dricka varm choklad och krypa ner i sängen. Börjar kl 8. imorgon, så lite sömn vore inte helt fel :)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar