Hemma!

Nu är jag hemma från skolan. Har haft redovisning i en kurs som heter Ingenjörsmetodik 2, vi skulle beskriva en av våra fadderföreags huvud- och delprocesser. Och det gick faktiskt över förväntan, vi fick inte alls mycket backning på processkartan. Det gillas!

Nu har jag suttit här i soffan i ca 20 minuter och slösurfat lite och läst mina favoritbloggar, så nu är det dags att röra på fläsket. Först ska jag (hör och häpna) meditera, och sedan ska jag städa och därefter fixa med massa kvitton och med några julklappar. Känns lite hurtigt, om jag nu lyckas få tummen ur till att göra allt, men det tror jag nog.


POSTAD AV: Henny =)

2011-11-15 @ 20:01:21 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Skönt att det gick så bra för dig på ingmet-redovisningen! :D Vilka är du med i grupp nu förresten? jag har glömt det...

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar