Mystikaliskt.

Tobbe pratade om hur han skulle gå och lägga sig, för att sedan klä på sig och pysa ut genom dörren för si sådär 20 minuter sedan. Utan att säga vart han skulle eller vad han skulle göra.. Hmm... undrar vad han har i kikarn. Mycket mystikaliskt.

Idag har jag inte gjort så mycket, när jag kom till stallet så kom jag mitt it Ellingtons och Lottas vilostund. Ellington brydde sig inte ens om att resa på sig när jag kom, och Lotta stod och sov. Så mitt tömkörningspass försvann rätt fort ur tankarna. Jag vill inte att Lotta ska tycka jag är världens diktator direkt. Dessutom har hon ju gått bra både fredag och lördag. Och ska jag åka ifrån henne så ska mammahjärtat göra det med gott samvete. Så Lotta fick komma in på en massage. Hela 40 minuter knådade jag igenom länden, bogarna, halsen och nacken. Hon har ju haft ont tidigare, så när man börjar knåda så är hon inställd på att det ska göra ont, för det har det gjort innan. Men med mycket kli, klapp och tålamod så släpper hon igenom jättefint och blir sådär himla mysig som bara Lotta kan vara :)
Därefter åkte jag hem till Jönköping, och här har jag inte gjort många knop sedan jag kom. Jag har köpt en påse popcorn och gjort en julskinka. Mer behöver man inte göra en sketen söndag.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar