ojoj!

Hemma från A6 nu, blev lite mer shopping än vad jag egentligen tänkt mig. Men vad gör väl det om 100 år? Vi Jag fick äntligen tummen ur till att köpa hårfärg, så snart har jag förhoppningsvis lite finare hårfärg:) Jag käpte även ett OPI nagellack. Eller egentligen köpte jag två... Jag köpte färgen "Gettin' miss piggy" (rödglittrigt) på Kicks, men när vi kom in på Åhlens så köpte jag en flaska "rainbow connection", den färg som jag tänkt köpa på Kicks, en MULTI-MULTIGLITRIG! Och bara sååååå snyggt! Så jag ska nog gå och lämna tillbaka det röda imorgon...  Köpte även några tabletter på hälsokosten som ska ge tjockare hår och bättre naglar. Vet inte om de kommer att funka, men det kan ju vara värt att prova känner jag. Det kan ju liksom inte bli värre än vad det redan är ;) Så inhandlades det även en liten julklapp som förhoppningsvis blir "spot on" .

Men det allra bästa kom när vi satt på bussen på vägen hem. Tydligen så känner Tia (en i min klass) en som har en lägenhet att hyra ut här i Jönköping, knappt 500 meter från där vi bor nu. Ska tipsa Anton om den ikväll tänkte jag :D. Chansen att det "blir" något är väl liten, men det finns väl i alla fall en chans :)
Men nu ska jag fortsätta plugga :)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar