planering?

Nej, det är inte min starkaste sida direkt. Eller jag har väl inga större problem med att bestämma flera tusen saker som jag ska göra under en dag... Men att genomföra dem... Och att kunna sålla ut så man bara gör de viktigaste punkterna... DET är INTE  min starkaste sida, Inte under några som helst omständigheter. Allt jag gör, tar minst 1 timme längre än vad jag har planerat, jämt, och jag fattar inte riktigt vad jag gör för att det ska bli så...

Som nu till exempel. Idag skulle jag eventuellt ha följt med Hanna till lilla Sinnerstad för att titta på deras unghäst Hilton. Men eftersom att jag både har försovit mig, inte varit hos Lotta och inte hunnit packa så skiter sig det. Grattis till planeringen.


POSTAD AV: Felicia

Oj tror priset låg väldigt nära hundralappen, jag köpte den lilla, det är 120 tabletter i den, lagom om man vill testa först! Och 2 stycken varje dag. Så det räcker ett tag! Hoppas det funkar lika bra på dig som på mig! kram

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar