sölkorv

Jag fattar inte att jag ska ha så himla svårt för att gå upp på morgonen när klockan ringer. Jag menar herregud, jag går ju för fan upp för att stänga av klockan. Men sen... sen går jag och lägger mig igen. Jag har dock konstaterat att detta enbart är ett fenomen som uppkommer i Jönköping. Aldrig när jag är hemma hos mamma och pappa. Skumt.

Idag ska jag försöka vara lite produktiv. Har konstaterat att lägenheten är väldigt dammig, så min förhoppning är att jag ska hinna med att städa den efter mina två timmar i skolan. Eller hinna och hinna. Hinna gör jag, frågan är mest om jag lyckas få tummen ur till att göra det. Jag har dessutom tänkt att jag ska bringa lite ordning på min ekonomi i eftermiddag och planera lite mer inför alla julklappar. Är jag riktigt jäkla hurtbullig så kanske jag till och med städar min garberob och om jag har tur så finns det en ledig tvättid ikväll.
Men nu blir det lunch :D


POSTAD AV: Lilie

2011-11-15 @ 15:55:30 | http://liliebiskopsdotter.com

Sv: Hej! :)



jag brukar göra mycket makramé och sen sticka, virka har jag inte riktigt fått grepp på :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar