Tisdag

Nästan hela dagen har gått och jag har för en gångs skull fått lite gjort, hallelujah! Jag har "läst ikapp" lite mer än 3 veckors föreläsningar. Vilket på ett ungefär motsvarar halva kursen. Riktigt bra gjort för att vara mig! Men sedan ska jag väl inte ropa hej än, för jag kan inte säga att allt har fastnat. Men jag har i alla fall fått något slags grepp om det mesta och fattar på ett ungefär. Dessvärre är det värsta kvar... Jag har fortfarande inte räknat ikapp ännu. Har tänkt börja med det imorgon tror jag. Tvivlar på att det kommer gå speciellt bra, men något tal borde jag förhoppningsvis kunna lösa.

Har märkt att jag blivit mäkta dålig på att ladda upp bilder här på bloggen, så den ser inte så rolig ut. Är det något ni villl att jag ska ändra på vad vill ni isf ha för bilder? Inte för att jag på något sätt lever ett direkt spännande liv, men en eller annan bild borde jag kunna klämma fram.
Bjuder på en bild från bättre (brunare) tider. Fy fan vad jag saknar Gotland!


POSTAD AV: Henny :)

2011-12-01 @ 14:28:34 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Snyggsofie! :D Hoppas ni hade kul sen igår! =)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar