A6

Idag när Tobbe kom hem från skolan så tog vi en sväng till A6. Jag hade bestämt mig för att lämna tillbaka mina jeans. Nu när det börjat hända lite med fläsket så känns det väldigt onödigt att ha slängt ut nästan en tusenlapp på ett par jeans som förhoppningsvis bara hade passat i någon vecka till. Dessutom så har bästaste Hanna lämnat två jeans till mig i Hultsfred, ett par svarta Lee och ett par blå Christian Dior. Så jag ska vänta med att köpa något tills jag har provat dem (smart va?).

Men lite handlade jag i alla fall. Jag köpte tre fina små krusidulliga ramar på Iems (min absoluta favoritaffär, bättre än Charlies) och så köpte jag ett par riktiga walking-skor. Ett par Reebook easytone, så nu ska det fladdriga allt trimmas till! Att de godingarna var på rea med nästan halva priset är ju inte heller helt fel med tanke på att man är student. Så jäklar i havet vad Buster och jag ska motionera nu! Igår var vi faktiskt ute och gick runt Munksjön två gånger (inte ett dugg skönt i vinterskor, så där och då bestämde jag mig). Kan säga att det är väldigt bra motivation att ha en liten ulltuss att släpa med sig ut när jag behöver röra på mig. Eller det ska kanske egentligen vara tvärt om. Bra motivation att han släpar med mig ut när han behöver röra på sig.
Kan tillägga att gårdagens fisksoppa blev en succé. En soppa som självaste Gullbritt säkerligen hade varit stolt över! Nu ska jag sätta mig framför Svenska hollywoodfruar och sedan ska jag plugga lite till.


POSTAD AV: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

2011-10-10 @ 21:25:54 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Haha ja bra idé! Framför det till SvRF vet jag! :D Får iaf tillbaka startavgiften i 1 m. Hellre de än något skitpris! Fast visserligen hellre ett fint täcke som jag fick i västervik när vi vann förra året och som är värt kanske 500

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar