jag lever

Ojoj, det  var visst 2, nästan 3 veckor sedan jag satt här och skrev. Haha, riktigt så länge sedan trodde jag inte att det var. Det har ju inte blivit så mycket uppdateringar här den senaste tiden eftersom att det varit mycket i skolan och här hemma (vi har ju haft hund i nästan en månad). Men nu ska jag göra ett seriöst försök till att bättra mig. Vet inte om det är så "intressant" med Tobbes födelsedagsmiddag längre, det är trots allt två veckor sedan, så vi får se hur det blir med den. Nu ska jag fortsätta med Tobbes överaskning till imorgon. Vi firar faktiskt ett år då :D


POSTAD AV: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

2011-10-31 @ 18:05:14 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Den är 3 år lång, 180 hp, har läst 120 hp och är inne på fjärde terminen av sex. Valde den enbart pga att den fanns på distans och att den finns jobb..

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar