Sjukhus :(

Mamma ringde till mig idag mitt på dagen. Min lilla katt är sjuk! förstår ni eller? SJUK! Så pass att han är inlagd på Läckeby djursjukhus. Det känns inte bra någonstans, särskilt inte i mammahjärtat kan jag lova. Han är ju min lilla plutt! Han som alltid driver mig till vansinne, hårar ner mina kläder och ger mig en anledning till att inte plugga, eller till att ligga och dra mig lite extra i sängen på morgonen.

Han bara MÅSTE bli bra, något annat finns inte på kartan. Usch, har världens klump i magen just nu, och allt känns så jäkla ovisst. För veterinärerrna vet inte vad som är fel. Vi trodde att det var kristaller eller urinsten i blåsan, men röntgen visade att blåsan nästan var tom men att magen istället var jättefull.  Hoppas verkligen att han blir bra så att han får komma hem snart! Måste vara ensamt och stressande att sitta i en liten bur omringad av en massa andra djur och människor som man inte känner.


POSTAD AV: Henny :)

2011-10-11 @ 21:42:04 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Usch, fy vad tråkigt :( Hoppas han kryar på sig snabbt!!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar