sjuk...

Det verkar inte som om det blir någon skola för min del idag... Ligger hemma och är sjuk (eller något däråt i alla fall). Började igårkväll med att jag frös något fruktansvärt, trots täcke och yllefilt. Sov som en kratta, vaknade flera gånger av att jag hade ont i kroppen och i lederna. I morse var jag inte bättre, istället hade jag ont i halsen, men jag gick i alla fall ut med Buster, och när jag kom hem hade jag så jäkla ont i öronen så jag trodde de skulle trilla av. Det har fortfarande inte släppt, och det är inte det minsta skönt kan jag lova. Kalaskul. Antar att det bara är att vänta ut skiten, ta det lugnt idag och dricka en jäkla massa te... Inte precis vad jag planerat idag. Har egentligen lektion 8-17 :( Aja, bara jagär frisk när tentorna är. Det mesta i skolan kan jag ju även sköta hemifrån, så det ska nog lösa sig...


POSTAD AV: Henny :)

2011-10-07 @ 12:55:14 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Usch då, krya på dig!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar