Söndag

Sitter i soffan och slöar lite framför Draktränaren. Har varit ute på morgonpromenad med skottspolen Buster. Rätt så mysigt men kallt. Det har varit frost här inatt! Det har det säkerligen varit i flera nätter, men idag var första gången den låg kvar så att jag såg den.

Han är så himla söt när vi är ute! Först stannar han så att han kommer en koppellängd efter mig, sen tar han sats och springer som en dår så att han kommer en längd framför mig. Sen håller han på så, söta Buster!
Nu är det dags för mig att sätta fart. Det ska diskas, städas och tvättas, sen ska det pluggas... Därefter ska jag (håll i er nu) laga mat! Jag ska försöka mig på att göra fisksoppa! Tvivlar på att det kommer gå bra, men jag måste ju försöka i alla fall. Så jag återkommer väl ikväll med en utvärdering, om jag inte har bränt ner lägenheten då.


POSTAD AV: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

2011-10-10 @ 10:26:26 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Tack! :) Känns ibland lite för lätt, men bell vill ju inte hoppa högre just nu så får bli så.

POSTAD AV: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

2011-10-10 @ 12:14:34 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: tack igen :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar