tomt

Det är lite tomt med nya inlägg här nu för tiden. Inte att det är någon regelrätt bloggtorka. Jag har massor med saker som jag skulle vilja skriva om här, men jag har inte riktigt tid. Och när jag väl har tid så är de inte aktuella längre. Liksom, vem vill läsa om Lottas laserbehandling som skedde för två veckor sedan?

Ni får väl försöka stå ut nu ett tag, för den här och nästa vecka blir uppdateringen minimal eller obefintlig. Oh yes, tentaperioden är i antågande. Och jar är inte alls förberedd... Men det pratar vi inte högt om. Så nästa söndag skriver jag Industriell ekonomi och entreprenörskap och lördagen efter är det byggteknik 1 som gäller. Känner att jag har lite mera koll på byggtekniken än ekonomin. Där är jag verkligen totalt nollad.
På onsdag får vi för övrigt en liten inneboende, en trevlig sådan som märks, nämligen Buster. Min absoluta favorit i alla kategorier av de Johannesonska hundarna. Han ska bo hos oss när Tobbes mamma är på Kreta :). (Och nej, vi har INTE förvarnat Anton, inte heller har vi tänkt att fråga honom, han är ju aldrig här ändå.)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar