Falsterbo Horse Show 2011

Bättre sent än aldrig och nu har jag ÄNTLIGEN fått tummen ur röven och blivit klar med alla bilder. Jag har en viss tendens till att påbörja saker, lägga dem åt sidan i en månad eller två innan jag fortsätter. Jag hade bara kameran med mig under den första dagen som vi var på FHS (lördagen den 9/7) och lade allt krut på WDM (World Dressage Masters). Sedan glömde jag att ladda batteriet till kameran, så det blev inga andra bilder typ... Men här är ett urval!

Cathrine Haddad, Winyamaro:
Winyamaro under ärevarvet, de kom på 5:e plats.
Tinne Wilhelmsson, Don Auriello:
Anky van Grunsven, Salinero:
Patrik Kittel, Watermill Scandic H.B.C.:
Vann WDM gjorde (som de flesta readn vet) Patrik Kittel på Watermill Scandic H.B.C. Tvåa kom flerfaldiga världsmästarinnan Anky van Grunsven på Salinero och trea kom Tinne Wilhelmsson på Don Auriello!
Bjuder även på några hoppbilder med, inte helt hundra på vilken klass de är ifrån, men jag TROR att de är från Darbyt.
Hoppas att kanske någon av min tappra skara bloggläsare uppskattade bilderna :)


POSTAD AV: Jennie

2011-09-13 @ 21:39:05 | http://dressyrfokus.blogg.se/

Gud vilka fina bilder! Gillar dom på Tinne speciellt :D

POSTAD AV: Sofia

2011-09-14 @ 09:04:35 | http://eliinsofiia.webblogg.se/

SV: Det låter som om de täckerna är riktigt bra. Det kanske blir ett sådant om jag hittar något som låter bra :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar