Grinfis

Idag är jag inte alls på humör, jag är en Grinfis (Tobbes egenuppfunna ord). Klockan är bara 09.40, men ändå är det massor som har hunnit gå "fel" eller hur man ska uttrycka det. Så jag tänkte skriva en lista:

1. Tobbe jobbar = han gick upp dötidigt och sedan fick jag somna om för att sedan vakna själv.
2. Snoozade en hel timme! Fy vad hemsk jag känner mig nu, brukar ALDRIG snooza mer än 20 minuter, MAX.
3. Inget bra på TV, trots att vi har hur jäkla många kanaker som helst.
4. Det är mulet ute och regnar till och från.
5. Det blev ingen dator på Media Markt igår, de hade den inte helt enkelt. Så vi skulle göra en sista koll på Siba igår, och kolla andra sidor idag. Sagt och gjort, idag är fanskapet slutsålt på Siba. BINGO!
6. Jag kan inte komma in på facebook och därmed kan jag inte spela Cityville. Jag kan logga in, men sedan får jag bara upp en vit ruta.
7. Jag har ont i halsen.
8. Jag har ett helt jäkla berg med disk som jag måste ta tag i.
9. Jag måste städa, ser ut som skrutt här i lägenheten.
10. Jag är inte helt kompis med LCHFdieten. Jag sörjer, redan efter två dagar mina älskade potatisar och min underbara pasta.
11. Jag har världens rörigaste garderob. Så tack vare en viss brist på galgar är ALLT überskrynkligt.
12. Jag vill inte ha någon inneboende längre. Anton är hur trevlig som helst, så det är inte det. Men  vi har ju ingen stans att vara. Snart har vi bott på dessa 25 m2 i ett år, det börjar bli lite tärande att vårt matbord egentligen är ett soffbord. Vi har fortfarande inte pratat med honom om hur han har tänkt sig, för han har knappt varit hemma här någonting... men ändå.
13. Jag saknar min finfinaste Lottapotta något fruktansvärt! Ska fan ställa upp en tältsäng i stallet så jag inte missar en enda minut med henne nu när jag är hemma!
14. Saknar för övrigt min andra lilla ulltuss med...
15. Och mammas kakor och kanelbullar.
Bitter tjej? Oh nej, det menar ni väl ändå inte?


POSTAD AV: Henny :)

2011-09-14 @ 15:39:32 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Haha, tur du inte är sådär sur nu i alla fall ;)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar