oh no..

Jaha, då kan vi konstatera att feber+revit= katastrof och ont i ögonen.

Dataprogram är verkligen inte min grej, det är något jag undviker till det yttersta. Och jag kan ju tillägga att eftersom jag missade förra veckans lektion blev jag bortkollrad ganska fort... Dessvärre insåg jag inte att jag var bortkollrad förens det var "för sent" för mig att riktigt hinna ikapp eftersom att jag inte kan programmet lika bra som de andra.
Som tur är ska Josefine hjälpa mig med uppgiften efter skolan imorgon, så att jag ska försöka hinna ikapp lite under helgen. Vet inte riktigt vad jag hade gjort annars, stängt av, gått hem och bara skitit i allt troligtvis. Ni vet ju att jag skrev att jag ska ta tag i skolan nu? Eller i alla fall göra ett seriöst försök? Det tänker jag nog med största sannolikhet göra här. Funderar på om jag ska fråga läraren ifall det är ok att jag hakar på nästa grupp som börjar med Structure, det kan vara nyttigt att ha hört det jag missat en gång i alla fall.
Nu ska jag vara lite nyttig, ska fixa så allt är klart inför imorgon när vi åker hem, ska göra iordning kameran åt mamma och sedan ska jag försöka läsa på om revit structure.  Hoppas verkligen att min motivation kommer krypandes snart, så jag får något gjort.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar