Vad hände med Aladdin?

Jag älskar Disney, speciellt så älskar jag Aladdin och Herkules. Så därför är jag sådär lagom kalasglad varje morgon kl 09.40 då det går ett avsnitt med Aladdin på Disney junior.

Idag skulle Tobbe jobba på Dagab, så han åkte hemifrån strax före halv 7 i morse och jag fick somna om i min ensamhet. Jag somnade, och vaknade i alla fall kl 9. Alldeles lagom i tid för att hinna göra iordning min frukost och masa mig tre meter, från sängen till soffan.
Men när jag sätter mig i soffan och ytterst förväntansfullt slår på tv:n för att se Aladdin så visas det inte. Fastän det står med i tablån! Istället är det djungeldjur... Som riktar sig för barn i treårs åldern. Det var ju inte kul att titta på till frukost direkt. Så nu är jag lite sur. Rätt mycket sur faktiskt.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar