oh no

Har haft (har fortfarande för den delen) FETT mycket att göra. FETT lite motivation och FETT stor hästabstinens samt FETT minimal motivation och tid till bloggen. Givetvis eftersom jag har såååå lite tid till bloggen så ploppar det upp  en del saker jag skulle vilja ta upp, men som inte rör min vardag direkt. Och när jag väl har tagit mig lite tid till att skriva ner skiten, jag var händer då? Jo då får jag skrivkramp och får inte ut ett jävla ord på papper. Suck säger jag bara.

Idag var det skola 08.00-17.00 Dagen avslutades med en mastodontföreläsning, 13.00-17.00 om det hejdlöst roliga ämnet BETONG! (Oh yes, ni märker ironin va?) Därefter var man helt död i huvudet, har inte återhämtat mig trots vila och mat. Men nu MÅSTE jag sätta fart (det har ni hört innan) har inlämningsuppgifter, projekt, redovisningar, tentor och det ena med det tredje att hinna med till ett alldeles för snart datum. Jippi yay!
Mitt mission idag är att:
  • Skriva av de anteckningar jag missade under förra vckan
  • Göra en inlämningsuppgift om ett studiebesök på Myresjöhus
  • Göra en inlämningsuppgift om en gästföreläsning rörande arbetsledarrollen
  • Förhoppningsvis börja på inlämningsuppgifterna till nästa redovisning
Nähe, dags att ta tag i le mission impossible


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar