..

Har noll motivation till att blogga, tänker inte ens be om ursäkt för den senaste tiden minst sagt tarvliga uppdateringar. Jag återkommer när orken är något större. Har förövrigt (tack vare min fina sambo) en ny, lite piggare design på gång. Jag har dessutom fuckat upp big time. Jag väntade waaaaaay to long med att boka biljetter till Göteborg Horse Show. Så vilken show får jag se? Får jag se lördagen som jag längtat något djuriskt efter sedan förra året? nej nej, jag får snällt titta på den öppna träningen 06.30-08.30 på lördag morgon. no shit. hoppas att kunna köpa en biljett eller två utanför Scandinavium, men det tvivlar jag starkt på. Bajs på det. Inte bitter. Inte alls. Jävla skit ticnet. De kunde ha påminnt mig i tid. Typ före jul, så jultomten kunde skänkt en stackars fattig liten student en lyckans dag. Men oh no. Tomten är en sadist, han njuter av att se studenter lida. speciellt hästintresserade sådana. Han måste bara vara bästis med Lasse Anrell.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar