Rainbow connection

Gårdagens prestation. Köpte nagellacket i höstas med har varit för snål för att använda det. Färgen är "Rainbow Connection" från Muppets collection av OPI. Färgglatt va? :D Tyckte det blev lite väl mörkt med enbart svarta naglar :)


POSTAD AV: Lina - Vinn ridhjälm eller grimma+grimskaft från Smeagårdens Hästshop!

2012-02-29 @ 18:39:50 | http://sallberglina.blogg.se/

Vilket coolt!

POSTAD AV: Henny :)

2012-02-29 @ 21:13:01 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Åhh, grymt snyggt det var på nageln eller vad man ska säga :D

Och skönt att du mår bättre, hoppas det har vänt nu!!



SV: jag vet inte riktigt.. Blir nog vanlig sand typ först bara, sen har vi pratat om att lägga i lite gummi eftersom det är väldigt praktiskt på vintern (det fryser ju inte vilket gör att man kan rida där den halvåret, plus att det blir varmt om solen skiner vilket gör att snön smälter!)

Men annars är jag inte så jätteförtjust i gummi, vill hellre få hästen spänstig och elastisk istället för att den redan känns det på grund av underlaget typ...



Men jag vet inte riktigt, jag nöjer mig med sand också annars ;)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar