Sjukstuga med mr P

Ligger hemma i soffan, dunderförkyld med min bästa bundis Parry Hotter. Jag som verkligen har tid att vara sjuk nu. Inte. Det vore ändå okej om jag var så pass klar i huvudet att jag kunde plugga i lite mer än fem minuter. Men när hjärnan är helt mosig och skvalpar runt i ett par liter snor så är det inte så jävla käckt. Ett plus är i alla fall att jag släpat mig upp ur sängen och hasat mig ca två meter bort till soffan, det var mycket mer än vad jag hade vågat hoppas på när jag vaknade i morse. Så med lite tur kanske jag kan prestera lite här hemma snart... Har i alla fall målat naglarna, inte för att det är att prestera något direkt, men ändå, jag kunde ju passa på nu när jag ändå inte har ork till att göra något annat. Så det blev svart, men en überglittrig nagel på varje hand. Jag gillar glitter, ju mer desto bättre.

Nä... Nu ska jag nog sova middag, det ska vara bra har jag hört...


POSTAD AV: Henny :)

2012-02-28 @ 14:20:37 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Krya på dig!! <3

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar