Älska känslan av...

när man tror man gör rätt men det visar sig att man har gjort kalasfel...

Den infann sig idag... På söndag har jag tenta i industriell ekonomi och entreprenörskap. Tills dess har jag ca 200 sidor i läroboken samt 120 uppgifter att lösa. Jo visst, jag inser väl också att jag i vanlig ordning är sent ute. Men jag började i alla fall med uppgifterna idag, och efter 10 uppgifter tyckte jag att det var någonting som inte stämde. Uppgiftsnumren i kursplaneringen stämde liksom inte övrens med uppgiftsnumren i boken. Så vad är det jag till min förfäran upptäcker efter att ha trälat i flera timmar? Jo... Det var inte instuderingsuppgifterna jag skulle göra som jag hade gjort... Det var tillämpningsuppgifterna. Jippi! Där försvann flera timmar som jag egentligen inte hade tid att bli av med. BRA BRORSSON, JÄVLIGT BRA!


POSTAD AV: Lina - Team Hippoteket

2012-01-02 @ 22:00:43 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: haha så det kan bli! huvudsaken är att det blir bra :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar