Död åt byggprocessen

Det är såååå tråkigt att sitta och läsa något som egentligen inte är nytt. Undrar vart min motivation har tagit vägen? Den är så himla bortblåst. Vill göra allt annat än att plugga, men jag får försöka tvinga mig själv till att hålla ut och plugga röven av mig ikväll och imorgon. Har recis pallrat mig igenom boken en gång, nu ska jag läsa igenom de delar osm jag tycker är viktigast och har svårast att komma ihåg. TRÅKIGT. Kommer kännas jävligt surt om jag inte klarar tentan på tisdag, men det är inte så mycket att göra något åt direkt, bara att ta nya tag i augusti.

Ja kan inte ens beskriva hur mycket jag ogillar byggprocessen. Det är fan i stil med industriell ekonomi och entreprenörskap, eller i stil med naturkatastrofer och världssvält. SÅ JÄVLA TRÅKIGT.
Inte har det blivit någon ny design heller. Tobbe har dock börjat med en som jag tyckte var riktigt fin, men han var inte nöjd... Så det får väl ta den tid det tar att få den klar.
Igår var vi för övrigt och köpte vår nya sadel, stigläder och sadelgjord. Men vad upptäcker vi när vi kommer hem? Sadelgjorden är för lång -.- Bingo. Men mer oom sadeln och utprovningenpå tisdag efter tentan!
Mattes fina tjej!


POSTAD AV: Emmei

2012-01-09 @ 15:04:04 | http://mywonderfuldream.blogg.se/

SV: tack för tipsen! :D dock får jag nog träna på det själv, eftersom att det var på hoppträningen och då bestämmer ju Maria. Men det funkar ju bra att göra själv också! Tack igen, de uppskattas! :) Ha det bra!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar