jag har gjort det igen

Jag har varit liiite för tidsoptimistisk. Hela dagen har jag strosat runt och småstädat lite här hemma, pluggat lite. Men när jag väl satte mig med den äckliga byggmekanikuppgiften blev jag precis nollad. Det kunde lika gärna vara skrivet på grekiska. Så mycket förstod jag. Bingo. Så nu har kag härmed lovat mig själv att ALDRIG mer skjuta upp något, hur jävla jobbigt det än kan tyckas vara. Hoppas att min underbara sambo ännu en gång ställer upp för mig och hjälper mig tyda de äckliga små bokstäverna. Usch.

Så nu går jag till ICA innan jag fortsätter plugga.
Börjar för övrigt se ljuset i tunneln i sadelhärvan, men mer om det en annan gång (vilket betyder att jag inte kommer skriva om det, om jag känner mig själv rätt.)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar