Ottilia, Sune, Buster och jag

Här var det i vanlig ordning stendött. Har inte haft någon lust att blogga nu på ett tag. Det känns konstigt, för jag älskar att skriva och jag har MASSOR med olika ämnen som jag vill skriva om, men jag kan bara inte få tummen ur.

Hur som helst så klarade jag ju min tenta i tisdags, och efter det satte vi oss på bussen ner till Göteborg!
I tisdagskväll gjorde vi inte många knop. Vi åt mat och tittade på tv.
I onsdags så åkte Tobbe och jag in till Emmaus vid Backaplan för att se om vi gjorde några fynd. Och OM vi fyndade! 4 st djupa skålar, 1 assiett (hur fan stavar man till det egetnligen? ), 9 kaffekoppar, 6 fat till kaffekopparna, 1 vinkaraff och tre engelska pocket. Alltihop gick på 210 kr. Haha, det kan man leva med ;) Efteråt åkte vi till Sofia och Ottilia i Säve och lekte lite! Ottilia skulle visa alla sina leksaker och se till så att alla var sysselsatta. Så himla gullig unge!
Torsdagen började lugnt. På eftermiddagen följde vi med Camilla till stallet för att pussa lite på Råj. Det slutade med att jag fick rida Sune och sedan följa med henne till ett annat stall, SKITKUL! Efteråt var det middag och hockey hos Kent och Camilla.
I fredags var vi en sväng på Frölunda Torg, men vi handlade inget speciellt. Jag köpte ett par nya örhängen eftersom jag tappade det ena i stallet och så köpte jag en ny omgång med Hårkontroll (rekommenderar verkligen det till alla vilsna själar som liksom jag lider av tunt hår) och ett par leggings/byxor. På kvällen åt vi tacos och heta räkor. Efteråt lekte jag lite med Ottilia, Vi tittade på massa bilder på datorn och telefonen. Därefter fick Tobbe både magkatarr och feber, stackaren!
Så lördagen blev lugn, vi låg bara i soffan och slöade, bortsett från en tur till affären.
Världens gulligaste unge (Ottilia) väckte oss halv 7 genom att krypa upp mellan Tobbe och mig i sängen, så himla mysigt!  Och idag tog vi sovmorgon, grillade korv och åkte hem.
Kort sammanfattning va en väldigt trevlig vecka :)
Har ju även myst massor med Buster förstås, världens bästigaste hund!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar