bitterfitta deluxe

Är sådär riktigt jävla äckelgrinig som bara jag kan bli. Det bara vill sig INTE för mig idag. VILL SIG INTE upprepar jag.

Jag kom till skolan och redan där vände mitt flyt, blev hur svettig som helst av att gå den lilla biten till skolan. Anyway så genomlevde jag föreläsningen, fast det var jobbigt, nästan så jag dog på stolen pga mina konccentrationssvårigheter. Sedan lämnade oflytet mig för en liten stund. En så liten stund att jag, Tobbe och Fille hann pallra oss bort till Pallas Athena för att äta lunch. Men tillbaka kom det redan i snurrdörren påväg in till skolan = Tobbe klämmer min fot i dörren och det gjorde så jävla ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Därefter fortsatte oflytet och jag i jakten på ledig dator så jag skulle kunna slutföra min uppgift och skicka in. Men nej då. Inga lediga datorer till Sofie och hennes oflyt.
Så jag blev grinig och gick hem. Utanför dörren står min fina lilla blå med hen helvetes jävla äckelgul lapp glatt viftandes under ena vindrutetorkaren. Jag ville bara sjunka ner i skorna, rinna ut genom ventilationshålen och vidare ner i närmsta gatubrunn. Ty det äro i kloakerna under den fabulösa Jönköpings stad jag hör hemma. För helvete, 600 spänn i böter. Poff så var man av med dem, välbehövliga jävla pengar.
När jag klev in genom ytterdörren, högt svärandes närmade jag mig bitterfitta-stadiet. Men när jag sedan klev in på toaletten för att se om jag i den arla morgonstunden tidigt i morse lyckades rädda min missfärgade hy så gick jag i taket. BAAAM! Och sedan var jag en riktig jävla bitterfitta DELUXE. Jodå, somliga av missfärgningarna var betydligt bättre. Men vafan, då har ju mäster Sofie istället dragit på sig nya.
Så nu sitter jag här i soffan, och har gjort sen 13.00 Och tänker sitta här tills jag ruttnar bort och inte göra ett jävla knop idag förens gud ber mig om ursäkt för hur fucking jävla tarvligt han planerade en stackars students dag. Och om han inte gör det? Då ska jag banka snoret ur honom. Punkt.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar