Känns inte bra...

Efter att ha sett tentamensschemat för läsperiod 4 så börjar jag nog mer och mer inse att jag inte kommer att följa med familjen Johannesson på semester i Turkiet trots allt. Mina tentor ligger den 22:e och 29:e maj. Kan tillägga att det är ordinarie tentor, jag har ju tenta den 19:e mars med. och den känns verkligen inte bra. Jag får inget som helst grepp om vad det är jag ska göra, kan inte över huvud taget se hur jag ska ta mig an och lösa uppgifterna. Börjar att kännas jävligt frustrerande att inte kunna lösa något. Hittills så har jag inte löst en enda uppgift utan Tobbes hjälp, och han kan ju inte direkt följa med mig in på tentan. :( Dessutom börjar jag känna pressen... Om jag inte klarar tentan nu, så kommer jag att få skriva en omtenta, den 5:e juni, på eftermiddagen. Och då lär det ju vara bye bye birdie med Turkiet. Så just nu känns allt jävligt motigt och jag är inte det minsta glad någonstans, orkar inte över huvud taget ta mig samman för att ens försöka fortsätta. Har man brutit ena benet så kan man lika gärna hugga av sig det andra med när man ändå är i farten.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar