onsdag

Idag är det onsdag, dag två av min nyfunna hurtbullighet.

Klockan ringde 06.00, men kom inte iväg fören 06.40 och var hemma exakt 47 minuter efteråt. Vet inte om det är bra eller dåligt, så vi säger att det är drägligt. Jag har ju egentligen inte tränat något över huvud taget sedan vi lämnade tillbaka Buster i höstas. Och det märktes idag. Redan när vi gick iväg kände jag att jag var lite öm i musklerna. Men vi kom i alla fall runt sjön och sedan klev jag in i duschen. Där satt jag (jo jag sitter ner i duschen när jag är trött, då slipper man bli trött i benen, och om man somnar så är det inte så långt till marken) i 50 minuter. Och när jag skulle resa mig så vet jag inte riktigt vad som hade hänt, för jag hade fått sån träningsvärk! Helt sjukt bara jag petade på benen så kändes det som om någon slog mig med en hammare. Så mina lår, min röv och nedre delen av magmusklerna har numera sagt upp sig och veerkar inte speciellt sugna på att över huvud taget någonsin börja sammarbeta med mig igen. Usch.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar