96 timmar

96 timmar har nu gått sedan jag lämnade lägenheten senast, och herre gud vad skönt det har varit! Den längsta sträckan jag har rört på mig har varit från sängen ut till garderoben i matrummet. Jag skulle nog passa att jobba som profesionell soffpotatis.

Just nu satsar jag på att inte behöva lämna lägenheten förens tentan kl 14.00 imorgon. På ett sätt känner jag mig väldigt lugn inför den imorgon, och på ett sätt är jag jättenervös, men min mamma har faktiskt rätt, jag kan inte göra mer än mitt bästa... Men jag är rädd att mitt bästa inte ska vara bra nog, eller att jag ska göra onödiga slarvfel (vilket jag lätt gör). Idag ska jag räkna igenom de gamla tentor som ligger ute på pingpong och förhoppningsvis hinna titta på en annan typ av uppgifter plus att jag imorgon ska försöka läsa lite teori så jag slipper minuspoäng på tentan.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar