ensam

för en halvtimme sedan vinkade jag av min bättre hälft. Han åkte till Göteborg idag för att imorgon flyga med sin familj till Turkiet en vecka. Det kommer bli en ensam och jävligt kämpig vecka, men jag ska försöka att härda ut. Jag unnar verkligen Tobbe den här resan och jag är väldigt glad för hans skull. Visst är det tråkigt att jag inte kan följa med, men jag har bara mig själv att skylla. Hade jag inte varit så lat med pluggandet hade jag kunnat följa med. Men just nu är jag mest sugen på att åka iväg med Tobbe en vecka i höst istället.

Tentan idag då... tjaa... vad ska man säga, jag vet faktiskt inte riktigt hur det gick, det kan ha gått jättebra och det kan ha blivit stolpe ut, det är bara att vänta och se. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, och imorgon börjar jag plugga inför nästa tenta. Vet inte om jag har så jättestora förhoppningar. Jag ska plugga och göra mitt bästa, sen får jag bara vänta och se hur långt det räcker. Räcker det så är jag jätteglad, om så det är att jag precis ligger på gränsen. Och om mitt bästa inte räcker så vet jag vad jag behöver bli bättre på till omtentan.
Efter tentan så passade vi på att byta min berlock som jag fick av Tobbe i 1,5 års present (tredje gången gilt), blev en jättefin liten trädgårdshatt :') Inte för att någon bryr sig, men ändå.
Sprang även in en snabbis på Bokia då det var 50% på reapriset. Brukar egentligen aldrig handla i bokaffärer, beställer allt på Adlibris, men jag testade lyckan, pch vilken bok hittade jag? "Vad är det för fel på hästen?" skriven av min hästkiropraktor Håkan. Det bästa av allt var att jag betalade 50 spänn när den egentligen kostade 230. Det är en bra deal.
Nu ska jag passa på att äta upp min Sub till Simpsons och sedan blir det Eurovision Song Contest och lite backpacker tror jag :)


POSTAD AV: Carina

2012-05-22 @ 22:10:38

Det går resor varje dag året om, i skolan går du bara nu. Du har gjort rätt som stannar hemma och pluggar.

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar