family guy

Nu har jag pillat i mig lite mat, tänt mina ljus och tagit fram brieosten, något nåste jag ju ha för att fördriva kvällen med.

Har tittat lite närmare på solbrännan nu. Framsidan och utsidan av vänster ben är brunt, insidan jätteblekt. På höger ben är det tvärt om... Jippi yay, hur lyckades jag? Behöver jag ens säga att jag blir trött på mig själv...
Nu ska jag försöka plugga lite och sedan ska jag titta på Eurovison Song Contest


POSTAD AV: Erica

2012-05-24 @ 20:04:22 | http://www.ericajohannesson.se

Det låter mysigt :) Har du förresten hört något från Tobbe om hur dem har det i Turkiet? Har nämligen inte pratat med någon utav dem, jag är nog inte den som dem prioriterar att ringa när det är så dyrt haha, men tänkte att du kanske pratat med Tobbe!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar