Megamind

Att jag är en riktig sucker för barnfilmer var kanske inte någon direkt nyhet, den senaste favoriten (eller ja, typ favorit i alla fall) är Megamind. Jag bölar något fruktansvärt i slutet, varenda gång. Vet inte om det är normalt för en 20-åring? Tror nog inte det egentligen...

Pluggandet har inte gått riktigt så bra som jag hoppats på, men ändå, jag har fått lite gjort, och när min "efter maten-trötthet" går över (om den nu gör det) så hoppas jag på att jag ska få lite mer gjort :)


POSTAD AV: Josefine

2012-05-18 @ 21:45:59

Klart det är meningen att det ska vara så. Personalen på företaget jublar och hjular när dom hör dessa fina ord ;)

Det är de dom vill, dom vill att vi ska gråta och visa vad vi känner :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar