mindre lycklig tjej

Hade sånt fullkomligt galet bra flyt i plugget igår, så jag bestämde mig för att jag skulle vara i skolan tidigt idag, mest för att vi skulle slippa att sitta på fjärde våningen och för att jag skulle hinna plugga lite innande andra kom.
MEEEN. Jag pallrar mig upp när klockan ringde 06.30, gick ut till min garderob för att klä på mig, tittar mig i spegeln och känner att jag är stel i nacken. Vad gör jag då? Jo jag knäcker till nacken, precis som jag gör 15 gånger per dag annars, men just den här gången så funkade det inte, utan just nu har huvudet enbart en enda smärtfri position. Jippi. Ska nog på allvar försöka sluta att knäcka i mina leder. -.- Har satt på ett smärtstillande plåster (eller vad de nu egentligen gör) så jag hoppas att det kommer att ge med sig under dagen.
Hur som helst lyckades jag i alla fall komma till skolan tidigt, 07.15 var jag här, DET NI! (Det trodde inte ens jag ;) )


POSTAD AV: Henny :)

2012-05-16 @ 10:58:33 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Stackare!! Hoppas det blir bättre snart! <3

POSTAD AV: JennyM

2012-05-16 @ 12:04:02 | http://jmdressyr.blogg.se/

Jag passade på att svara i min blogg då jag tyckte det var bra frågor :) Så du får gärna kika in hela svaren där.. och föresten är det bara roligt om du frågar så nyfiken får du gärna vara ;)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar